بررسی مدلهای مختلف مخزن فایبرگلاس

پایپ گستر تولید کننده مخزن فایبرگلاس

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

کدام یکی از مخازن بهتر هستند : مخزن فایبر گلاس / مخزن فولادی / مخزن بتنی ؟

  • مقایسه 3 نوع مختلف از مخازن ذخیره سازی سفارشی مخزن فولاد، مخزن بتنی - مخزن فایبرگلاس

مخازن ذخیره سازی در اندازه ها، شکل ها و مواد مختلفی توسط تولید کنندگان طراحی و تولید می شوند. چه به دنبال یک مخزن جدید برای ذخیره سازی سیالات باشید و چه بخواهید بعنوان یک کاربر یا مشتری ثابت ما یاد بگیرید که چگونه مخازن ذخیره آب سفارشی تولید شده مختلف روی هم چیده می شوند، کاملا درست به این مقاله مراجعه نموده اید. این مقاله فولاد، بتن و آلومینیوم را به عنوان مواد مورد استفاده در ساخت مخازن ذخیره سازی  با مخازن فایبرگلاس ما مقایسه می کند. پس اندکی زمان جهت مطالعه به شما اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع مخازن خواهد داد.

مخزن آلومینیومی :

آلومینیوم بعد از اکسیژن و سیلیکون سومین عنصر شیمیایی رایج روی زمین است. پس جای تعجب نیست که این ماده اغلب برای ایجاد مخازن ذخیره استفاده می شود. با این حال، این عنصر رایج زمانی که برای ساخت و تولید مخازن آب آشامیدنی استفاده می شود با توجه به تحقیقاتی صورت پذیرفته است با بیماری آلزایمر مرتبط است. علاوه بر این، مخازن آلومینیومی تنها پس از چند سال می توانند خورده شوند.

مخزن بتنی :

مخازن ذخیره آب بتنی به دو روش قالب گیری یا گچ کاری ساخته می شوند. مخازن ساخته شده از این ماده اغلب در تاسیسات زیرزمینی برای استفاده تجاری استفاده می شوند. و در حالی که بتن به طور کلی قوی و بادوام است، اما بسیار سنگین است که نصب و حمل و نقل را برای مالکان سخت می کند. علاوه بر این، بتن به شدت در معرض ترک خوردن است. این بدان معنی است که نگهداری و سرویس مخازن بتنی ممکن است دشوار باشد، البته گران نیست.

مخازن فولادی :

بهترین چیزی که در مورد مخازن فولادی می توان گفت این است که طول عمر بالایی دارند. با این حال، فولاد سنگین است و در معرض زنگ زدگی است . به همین دلیل است که معمولاً از گالوانیزه برای ایجاد مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی استفاده می شود. همچنین، روی می تواند به محتویاتی که در یک مخزن فولادی ذخیره می شود نشت کند. در نهایت، مخازن فولادی معمولاً گرانتر از سایر راه حل های ذخیره سازی هستند.

مخزن فایبرگلاس :

مخزن فایبرگلاس نسبت به مخازن بتنی دوام بیشتری دارد و مانند مخازن فولادی و آلومینیومی به ترتیب در معرض خوردگی و زنگ زدگی نمی باشد. علاوه بر این، مخزن فایبرگلاس در مقایسه با مخازن فولاد و بتن نسبتاً سبک است اما نسبت مقاومت به وزن نسبتاً قوی دارد. این یکی از موارد و ادله ی بسیار قوی می باشد که  است که از مخزن فایبرگلاس  بعنوان یک راه حل عالی برای مهار سوخت  استفاده می شود.  با توجه به مزایای فراوان خرید، نصب، نگهداری و دوام مخازن فایبر گلاس، این مخازن راه حل بسیار سودآورتری هستند، به خصوص برای سیستم های با ظرفیت متوسط ​​تا بزرگ. اگر در مورد مخازن ذخیره سازی فایبرگلاس سفارشی تولیدی شرکت پایپ گستر سؤالی دارید، حتما با کارشناسان و متخصصین شرکت پایپ گستر تماس بگیرید. ما می توانیم نیازهای مخزن فاضلاب و مخزن شیمیایی شما را در عالی ترین وجه ممکن با بالاترین کارایی برآورده کنیم. ما همچنین مخازن فایبرگلاس جهت نگهدارنده غلات و مالت کشاورزی را نیز طراحی و تولید می کنیم. در این باره هم می توانید از همکاران بنده اطلاعات بیشتری دریافت نمایید.

مخازن  فایبرگلاس زیرزمینی ( مخزن فایبرگلاس دفنی ) :

مخازن زیرزمینی فایبرگلاس قوی، بادوام، مقاوم در برابر خوردگی و سبک تر از سایر گزینه های زیرزمینی هستند، بنابراین نصب آنها مقرون به صرفه تر و به دلیل عمر طولانی تر، مقرون به صرفه تر است. مخزن فایبرگلاس دفنی شامل مخزن فایبرگلاس آستر آب آشامیدنی ،رواناب ، آب طوفان ،  مخزن ذخیره سازی زیرزمینی اطفاء حریق، مهار کننده آتش، آب انبار و ... می گردد. در حالی که مخازن فولادی زیرزمینی به دلیل نگرانی از خوردگی نیاز به پوشش داخلی و خارجی دارند. الزامات پوشش اضافی هزینه اضافی را به پروژه اضافه می کند. مخازن فولادی بسیار سنگین تر از مخازن فایبر گلاس قابل مقایسه هستند که به تجهیزات نصب بزرگتری نیاز دارند، همچنین هزینه پروژه را افزایش می دهد. سیستم های آب عمومی اغلب از مخازن فایبرگلاس دفنی برای انجام یکسان سازی، اطفاء حریق و ذخیره سازی اضطراری استفاده می کنند. آب با نرخ های مختلف به صورت فصلی و روزانه مصرف می شود. ذخیره یکسان سازی تفاوت بین عرضه و تقاضا است که سیستم‌های آب را قادر می‌سازد تا زمان‌های اوج استفاده را بدون نیاز به افزایش تولید بافر کنند. استفاده از مخزن فایبرگلاس دفنی  همچنین باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی سیستم آب می‌شود، زیرا آنها می‌توانند آب را در زمان‌های غیر اوج انرژی پمپ کنند و در صورت اعمال نرخ‌های بالاتر از جریان گرانشی استفاده کنند. مخازن فایبرگلاس زیرزمینی نیز معمولاً برای اطفاء حریق استفاده می شوند. ذخیره آب اضافی تضمین می کند که منبع آب فوری و کافی برای مقابله با آتش سوزی بدون مالیات بر منابع تامین آب وجود دارد. ذخیره سازی اضطراری برای موارد احتمالی ناگوار، خرابی ها یا تامین آب عبوری در حین تعمیر است. بخش خصوصی از مخزن فایبرگلاس دفنی برای جمع آوری آب باران، مهار آتش، خروج آب طوفان و آبیاری استفاده می کند.

گزینه های طراحی مخزن فایبرگلاس :

  • مخزن فایبرگلاس تک جداره
  • مخزن فایبرگلاس دو جداره
  • مخزن فایبرگلاس دو جداره عایق
  • مخزن ترکیبی از فایبرگلاس و فولاد
  • مخازن فایبرگلاس بافل
  • نازل های سفارشی و دریچه های دسترسی
  • رایزرها و اکستنشن ها
  • پوشش ها و درب ها از جمله بارگیری ترافیک H20
  • ورودی های آرام بخش
  • ورتکس شکن
  • اتصالات مماسی
  • سکوهای پمپ

اندازه مخزن فایبرگلاس تولیدی شرکت پایپ گستر :

ما مخازن زمینی را در قطرهای 8، 10 و 12 در طول مناسب برای ذخیره سازی مورد نیاز تولید می کنیم. مخزن استاندارد زیرزمینی ما به گونه ای طراحی شده است که در 4 دقیقه دفن شود، اما ما می توانیم برای برآوردن نیازهای بار خاص شما ، مخازن فایبرگلاس سفارشی طراحی کنیم که دارای اجزای دیگر به شرح زیر باشد :

گزینه های لاینر

آستر آب غیر شرب

آستر درجه غذایی

آسترهای مورد تایید NSF 61 آب آشامیدنی

آسترهای مقاوم در برابر مواد شیمیایی

 

مخازن فایبرگلاس تخت :

مخازن فایبرگلاس بسیار متنوع و قوی است، بنابراین صنایع،  مخازن فایبرگلاس را برای محفظه های آزمایش، مخازن اختلاط، فاضلاب، استفاده مجدد از آب یا برای هر فرآیند دیگری که نیازمند استفاده از مخازن فایبرگلاس اسنفاده و از مزیتهای آن بهره مند می گردد ، انتخاب می کنند. از مخازن فایبرگلاس در موارد زیر استفاده می گردد :

اتاق آزمایش مخزن FRP ، بازدارنده آتش،  بازیافت آب زباله های مخلوط و ...

جزییات مخزن فایبرگلاس تخت :

ما می توانیم مخازن فایبرگلاس مستطیلی و دیواره مستقیم خود را بسازیم تا هر گونه پیکربندی طراحی را برآورده کنیم. مخازن فایبرگلاس تخت و مکعبی می توانند به گونه ای طراحی شوند که بدون خدشه در بالای زمینی نگهداری شوند و یا تا حدی در زمین دفن شوند. ما می‌توانیم مخازن فایبرگلاس تخت را بصورت مخازن مکعبی با سقف باز یا سقف بسته بسازیم. ما می توانیم درها یا هر گونه لوازم جانبی مورد نیاز برای ساخت پروژه شما را در هر طرح اضافه کنیم.

مزیتهای مخزن فایبرگلاس تخت ( مکعبی شکل ) :

مخازن فایبرگلاس به دلیل ویژگی های متعدد آن مورد استقبال قرار گرفته است :مشخص شده است.

  • مقاوم در برابر خوردگی
  • نسبت استحکام به وزن بالا
  • نارسانا
  • صرفه جویی در هزینه چرخه زندگی
  • عمر طولانی و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری
  • بازدارنده آتش
  • بادوام

تیم تولید و عملیات مجرب ما می تواند هر مدل از مخازن فایبرگلاس را برای استفاده شما طراحی و تولید کند.  لطفاً با ایده طراحی یا محصول مهندسی شده خود با ما تماس بگیرید تا در مورد ساخت محصول خود دبا متریال  صحبت کنیم. با ما تماس بگیرید تا به شما بگوییم  چگونه می توانیم نیازهای ذخیره سازی شما را برآورده کنیم. مهندسین و مشاورین ما در سراسر کشور سخت کار می کند تا مخازن بزرگ را با قیمت رقابتی و خدمات مشتری بی نظیر بسازد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد